terça-feira, julho 19, 2005

Meu 1post Musical

"Wake Me Up When September Ends"

Summer has come and passed
The innocent can never last
wake me up when september ends

like my fathers come to passs
even years has gone so fast
wake me up when september ends

here comes the rain again
falling from the stars
drenched in my pain again
becoming who we are

as my memory rests
but never forgets what I lost
wake me up when september ends

summer has come and passed
the innocent can never last
wake me up when september ends

ring out the bells again
like we did when spring began
wake me up when september ends

here comes the rain again
falling from the stars
drenched in my pain again
becoming who we are

as my memory rests
but never forgets what I lost
wake me up when september ends

Summer has come and passed
The innocent can never last
wake me up when september ends

like my father's come to pass
twenty years has gone so fast
wake me up when september ends
wake me up when september ends
wake me up when september ends


Quando a ouvi pela 1 vez adorei mt... tem algo que nos toca no coracao.. O clip e fabuloso comeca com 2 namorados a dizerem que ficam pa sempre juntos e tal e no fim acaba com o gaijo na guerra e ela sozinha a pensar o quanto queria dizendo "I never gone leave you".... qui romantico apesar de triste..... ah e dos green day a musica

5 comentários:

Pistaxa disse...

Acho k nunka ouvi a musica por acaso..oh bimba tás mt romantike kem é k deixaste em casa a xoramingar?LOL

Bimba disse...

EUuuuuuuu nao deixei ninguemm... sou um solitario hihihihiihihihih...Tu e que deves deixar mt homem a chorar.... ardida

Pistaxa disse...

Eu????deixo pois mas isso é em consekuencia do post keu pus ali acima ahahaha
tau tauuuuu

Sandrinha disse...

keres tau tau? /me nao continua.. LOL

Pistaxa disse...

/me na comenta LOL