terça-feira, abril 05, 2005

=)

Todos sabem k eu gosto bastante de Kizomba, por mim postava umas 500 letras de musicas k adoro =) No entanto, hj axei a letra da musica k mais amooo!! Esta musica toca me la no fundinho ihih A 1ª musica k ouvi e me fez gostar de criolo e musica luso africana =) aki vai..

JOIA
Jóia,tud k´um t´encontrób,cabeça ta rodiám,palavras ta faltam
Jóia,n´cre fala ma bo,fala na lingua d´amor,uhh yeahhh
Se bo ta sinti manera k´um ta sinti,esprezam bo amor pa no pode curti
Se bo ta sinti manera k´um ta sinti,esprezam bo amor oohh yeeahh


N´ta mostrób manera d´amá
Mostrób manera de pertá
N´ta mostrób manera de bejá,chinti suave
N´ta mostrób manera d´amá
Mostrób manera de pertá
N´ta mostrób manera de bejá,chinti suave


Jóia,ê bo k´um precisá,ê bo k´um.. cre na nha vida...
Jóia,ê bo k´um ta amá,n´ta sinti feliz na bo presencia
Se bo ta sinti,manera k´um ta sinti,esprezam bo amor,pa no pode curti
Se bo ta sinti,manera k´um ta sinti,esprezam bo amor,ohh yeahh


N´ta mostrób manera d´amá
Mostrób manera de pertá
N´ta mostrób manera de bejá,chinti suave
N´ta mostrób manera d´amá
Mostrób manera de pertá
N´ta mostrób manera de bejá,chinti suave


Bos oi tao bonit,moda sol ta cambá,bu corp n´cre sinti,na nha lód konde n´cordá
Bo sorriso n´meste,na nha vida tudo dia,so bo ê que tá completam


Mexe para mi,mexe pa nha lado,mexe pam flabu,uh bo nha jóia,bo nha jóia,Mexe
para li,mexe pa nha lado,mexe pam flabu,ê bo k´um cre.
Mexe para mi,mexe pa nha lado,mexe pam flabu,uh bo nha jóia,bo nha jóia
Mexe para mi,mexe pa nha lado,mexe pam flabu,ê bo k´um cre.
ohhh,jóia,jóia,jóia,jóia,jóia,jóia...
Mexe para mi,mexe pa nha lado,mexe pam flabu


-Quatro-

3 comentários:

Pistaxa disse...

poiz eu sei muito bem =)))) é só abanar a frangaaa hihihihihi /me a rebolar k o dialecto LOOOOOOOL

BAG disse...

Essa letra é de facto qualquer coisa. Ainda não sei bem o quê, mas é qualquer coisa...

BAG disse...
Este comentário foi removido por um gestor do blogue.